¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Salutacions i moltíssima sort des d'Elx!

2 participantes

 :: La Lliga

Ir abajo

Salutacions i moltíssima sort des d'Elx! Empty Salutacions i moltíssima sort des d'Elx!

Missatge  Almogàver Ds Ago 30, 2008 1:24 pm

Primer de tot presentar-me hehe. Sóc un seguidor de l'Elx CF que guarda un molt bon record de la meua estada durant un dia Very Happy a la vostra ciutat. Va ser al pont de maig. Estava jo per Barcelona amb la meua xicona i quan ens vam despertar ens vam dir: "Xe, fem una visita a Girona?" Dit i fet, vam passar un dia a Girona, fotre, com es menja, Maredéu!!! I quina part antiga més bonica, l'Església de Sant Feliu, la Catedral, el Call jueu, les muralles, els pontets del riu, la mar de xula!!! Des d'aquell dia em vaig mig enamorar de Girona i vos seguia a veure si vos clavaveu al play-off i muntaveu a segona per poder anar-hi de nou. Per tant estic molt content de tindre-vos com a rivals! cheers L'Elx visitarà el vostre estadi el 14 de desembre, si Déu vol allí estaré!

Salutacions i una abraçada bén forta des del sud del sud de les terres que compartim llengua, vos convide a vindre a la capital del Baix Vinalopó!!!
Very Happy

FORÇA ELX i FORÇA GIRONA!!!
Almogàver
Almogàver

Nombre de missatges : 6
Localización : ELX (El Baix Vinalopó)
Registration date : 30/08/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Salutacions i moltíssima sort des d'Elx! Empty Re: Salutacions i moltíssima sort des d'Elx!

Missatge  Admin Ds Ago 30, 2008 4:05 pm

Merci pel teu comentari i benvingut al fòrum company! Es un plaer llegir comentaris com els teus, de veritat Very Happy
espero que tornis per Girona encara que sigui animant l'Elx :P

Salut i gols!
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 30
Registration date : 27/06/2008

https://gironafutbolclub.activoforo.com

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 :: La Lliga

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum