¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

penya immortal

3 participantes

Ir abajo

penya immortal Empty penya immortal

Missatge  gironafc2 Dt Jul 29, 2008 1:34 am

la penya immortal (que es una de las que yo recuerde que siempre ha aguantado en montilivi partido si otro tambien) seguiran en el gol sud? haran una nueva pancarta? mas grande y con el escudo del girona? me gustaria ver montilivi con mas color...y por ultimo haber si sabe alguien si han puesto a la venda las nuevas camisetas del girona me gustaria comprarme una gracias! força girona força IMMORTALS
gironafc2
gironafc2

Nombre de missatges : 11
Registration date : 28/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

penya immortal Empty Re: penya immortal

Missatge  PEPE Dt Jul 29, 2008 8:20 pm

Molt bones, la veritat és que és tot un orgull que el recolzament fet al club al llarg dels 16 anys de vida de la penya sigui reconegut per tots els gironins, moltíssimes gràcies. En quan al tema de la pancarta us hem de dir que tenim un problema i que ja ens ho vam trobar als partits de la promoció, si posem una pancarta molt gran allà a on estem sempre no permetem veure el camp a molta gent i la grada perd espai, un cop acabades les obres mirarem el lloc més adient per instal.lar-nos i fer una pancarta nova que no molesti a ningú. De totes formes el color i l'ambient al gol sud estarà garantit.

PEPE

Nombre de missatges : 3
Registration date : 12/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

penya immortal Empty Re: penya immortal

Missatge  Salt Dt Jul 29, 2008 9:26 pm

pero eso tampoco os lo tomeis tan a pecho. si alguien no ve porque haya una pancarta o banderas ondeando en un momento o algo pues se puede mover tambien, porque para animar no hace falta estar 90 minutos sentado!

yo me estoy haciendo una banderola de 2 metros roja y blanca. si alguien no ve bien ya se moverá, aver si ahora no podemos animar ni poner color a la grada por culpa de otras personas...

venga un saludo!!!

forza Girona F.C
Salt
Salt

Nombre de missatges : 29
Localización : SaLt CitY o Fondo Sur
Registration date : 07/07/2008

Tornar a dalt Ir abajo

penya immortal Empty Re: penya immortal

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum